Search This Blog

Monday 27 February 2012








JAMAECA SECRET JUIZE
Minuman kesihatan yg mengandungi Puri Strawberry & Yis Beras Merah yg mempunyai kuasa penyembuhan yg luarbiasa. Yis Beras Merah mengandungi sebatian Monacollins yg berkesan MENURUNKAN KADAR KOLESTEROL dan lain2 penyakit jantung yg berpunca daripada tahap kolesterol yg tinggi. 

Testimoni
1- Puan Kartika (Masalah sesak nafas)Saya kerap mengalami masalah sesak nafas yg teruk. Apabila berada di dalam situasi kesukaran bernafas membuatkan saya berasa takut. Suatu hari ketika sedang berehat, tiba2 saya berasa sukar utk bernafas. Pelbagai cara telah saya cuba namun gagal sehingga saya teringat kepada Jamaeca Secret Juize produk baru keluaran D'Navechee. Saya meminta suami membancuh Juize Jamaeca & Alhamdulillah hanya 2 teguk, pernafasan saya kembali normal. Saya berasa amat gembira kerana selepas mengamalkan Jamaeca sy tidak lagi mengalami masalah tersebut.

2- Encik Azmi
(Masalah Gout)
Saya mengalami masalah gout sudah hampir 16 tahun. Seperti mana yg diketahui, org yg mempunyai penyakit gout tidak boleh mengambil makanan laut, tetapi sy telah tersilap makan & menyebabkan sendi terutama di bhgn buku lali telah membengkak & sakitnya teramat sangat sehingga saya tidak boleh tidur. Saya telah diperkenalkan dgn Juize Jamaeca & setelah setengah jam meminumnya kesakitan kaki sy berkurangan & dlm masa 1 minggu bengkak di lutut juga telah surut.

KEISTIMEWAAN
*Membantu melegakan penyakit yg melibatkan jantung & saluran darah yg menyebabkan penyakit stroke, penyakit jantung, kolesterol tinggi & tekanan darah tinggi.
*membantu melembutkan saluran darah yg boleh menyekat pengaliran darah ke otak yg mengakibatkan sakit bahu, letih, kebas, pitam, tangan & kaki berasa sejuk, sakit kepala, mata kelabu & sesak nafas.
*membantu melembutkan & melancarkan peredaran darah agar dpt membekalkan oksigen & nutrient ke jantung & organ2 lain.
*mencantikkan kulit & melambatkan proses penuaan dgn keberkesanan antioksida.
*mengurangkan kolesterol dalam darah
*menguatkan jantung
*membantu melawaskan sistem penghadaman.


Harga : RM155.00
 

No comments:

Post a Comment